Bra ideér kommer när vi vågar tänka annorlunda och bryta mönster
Bra ideér kommer när vi vågar tänka annorlunda och bryta mönster
Bra ideér kommer när vi vågar tänka annorlunda och bryta mönster

Från en bra idé till ett långsiktigt varumärke

Från en bra idé till ett långsiktigt varumärke

Avsnitt 7

Vad är egentligen kreativ marknadsföring, och hur mycket kan man sälja utan att det känns som försäljning? I avsnitt 7 dyker Wilda och Fredrik in i smart storytelling, varumärkesbyggande och varför både vågade idéer och strategisk optimering behövs för att lyckas. Vi snackar Volvo, IKEA och konsten att få en kampanj att kännas, och konvertera. Ett avsnitt för dig som vill förstå hur kreativitet och affärsnytta går hand i hand!

Läs mer om innehållet i podden här

Kreativitet = känsla
Kreativitet = känsla
Kreativ marknadsföring: Vad funkar och varför?