Ett varumärke är inget du äger - det är något du förtjänar över tid
Ett varumärke är inget du äger - det är något du förtjänar över tid
Ett varumärke är inget du äger - det är något du förtjänar över tid

Bygg ett starkt varumärke med inbound marketing

Bygg ett starkt varumärke med inbound marketing

Avsnitt 4

I avsnitt 4 av "Glappar det?" tar vi ett djupt andetag och dyker ner i hur varumärkesstrategi och inbound marketing kan vävas samman för att bygga långvariga relationer med kunder. Hampus och Wilda pratar om varumärket som mer än bara en logga; det är en känslomässig koppling och en pålitlig grund för företaget. De berättar hur inbound marketing kan stärka både trovärdighet och stabilitet, med exempel på varumärken som verkligen lyckas skapa förtroende och bygga band som håller. Dessutom utforskar de hur företagets värderingar kan genomsyra varje kontakt, varje möte, med både fördelarna och fallgroparna.

Läs mer om innehållet i podden här

Leende man med armarna i kors
Leende man med armarna i kors
Bygg ett starkt varumärke med hjälp av inbound marketing